I 2023 var det et bemerkelsesverdig år for Altifiber med sitt 20-årsjubileum, og som en ekstra gave ved årets slutt, fikk de æren av å ønske den 30 000. kunden velkommen.
Verden har endret seg fra den gang internett kom via telefonlinjer til dagens strømmetjenester. Tusenvis av kunder har fulgt denne utviklingen sammen med Altifiber. – Vi har gått fra en reise der internett var noe nytt, til at det nå er hverdagen for alle.
Vi tar det som et tegn på at kundene setter pris på tjenestene vi leverer, sier Altifibers daglige leder, Toralf Nyheim. Altifibers mål har helt siden oppstarten for 20 år siden vært å bygge solide fiberforbindelser med høy hastighet og kvalitet som tåler den raske utviklingen.
Dette har gjort selskapet i stand til å følge med i tiden og stadig levere mer innhold til hjem i Dalane og på Sørlandet.
Gleder seg over milepæl. Odd Arne Øybakken (t.v.), leder av kundesenter, og daglig leder Toralf Nyheim kunne i desember 2023 se at antall kunder passerte 30 000.
Det dedikerte kundesenterteamet, ledet av Odd Arne Øybakken, jobber kontinuerlig med å svare så raskt som mulig når folk lurer på noe. Forrige gang de ble målt, hadde de en
gjennomsnittlig svartid på ca. to og et halvt minutt, og en kundetilfredshet på over 5 av totalt 6 – tall som overgår konkurrentene.
– Folk vil fremdeles ha hjelp og råd på telefonen. Den menneskelige kontakten er viktig for folk, sier Øybakken.
Med 30 000 kunder gleder Altifiber seg over å kunne tilby solide tjenester i tiden fremover, samt hjelp når kundene trenger det.
Ønsker du å se om du kan få lynraskt fiber fra Altifiber? Sjekk her.